Szukaj
Generic filters

Planowanie wakacji – pamiętnik z podróży

Macie już plany na wakacje? Chciałabym Was zainspirować do szukania fajnych a jednocześnie bliskich miejsc, bo w Europie. Zabieramy Was w podróż, my ją odbyliśmy niecałe 2 lata temu, ale nadal mamy niepublikowane materiały a i chciałabym bardzo niekulinarne filmy przenieść z kotlet.tv właśnie tu. Może przy okazji wspólnie się zainspirujemy? Macie już plany na wakacje?

Codzienne relacje

Zawsze marzyliśmy o wyprawie dookoła Europy, początkowo chcieliśmy jechać pociągiem, kamperem a w końcu objechaliśmy samochodem. Czy teraz pojechalibyśmy znowu autem? Nie mam pewności :)Ale tutaj liczę na fajną dyskusję z Wami ♥

To co ruszamy w wirtualna podróż? Obiecuję, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Wszystkie wpisy z naszej wyprawy znajdziecie w dziale: Euro Trip 2011

Ruszamy w podróż

Podróż jest po Europie, zaczynamy od południa (kto zgadnie gdzie? :)). Będziemy na pewno w Rzymie, skoczymy na Lazurowe Wybrzeże i na pewno odwiedzimy odległą Portugalię. Oczywiście zajrzymy też do Paryża i… macie swoje wymarzone miejsca?

W dużym skrócie chciałabym Was zainspirować do poszukiwania fantastycznych miejsc do podróży 🙂

A Wy? Macie już plany na wakacje? Mam nadzieję, że z przyjemnością obejrzycie nasz pamiętnik z podróży 🙂

0 Odpowiedzi

  1. Przyznam, że Litwę mamy w planach kolejnym razem, bo inaczej to na rok musielibyśmy pojechać 😀 ale dzięki za podpowiedź, zapamiętam by koniecznie tam pojechać!

  2. my mielismy mniej czasu i skonczylismy na Hiszpanii:-) Jestem pewna ze jestescie juz dobrze przygotowani. Moje rada to przede wszystkim nie spieszcie sie. Bardzo skuteczna dla nas okazala sie tez woda termalna w spray’u. Jazda autem w upale daje sie we znaki. Jesli jeszcze nie macie-warto kupic. To fantastyczna przygoda! Widoki cudne! Jedzenie tez:-) Czekam na Wasze relacje i wrazenia!

  3. ooo super podpowiedź z wodą! dzięki 🙂 będziemy zdawać relację, a jak w trakcie coś Cię natchnie co musimy spróbować czy jeszcze gdzie zajrzeć to pisz, pisz, pisz 🙂 bo niby mam wielki zeszyt, ale wiadomo, że ludzkie porady są najfajniejsze :))) jedzenie ♥ już nie mogę się doczekać hihi

  4. popracujemy nad znalezieniem krasnoludków, które umożliwią nam bycie po tej samej stronie kamery 😀

  5. ale fajna pszczółka:) ciekawa jestem tych filmów, gratuluje pomysłu:) a właśnie we Włoszech jest bardzo dobra jakościowa mąką w każdym sklepie ,a u nas najgorszej jakości, więc nie dziwne że wyr. cukiernicze inaczej smakują

  6. obiecuję to sprawdzić :))) po tylu komentarzach mam jeszcze większą ochotę ruszyć 🙂 a pszczółka dziękuje 😀

  7. wspominałaś coś o Litwie. jestem Litwinem mieszkam w Polsce od urodzenia 🙂 w domu rozmawiamy po Litewsku żeby nie zapomnieć ojczystego Języka 🙂 życzę miłego zwiedzania świata !
    PS. Zazdroszczę twojemu mężowi takiej tak wspaniałej Żony 🙂 mam nadzieje ze kiedyś znajdę wspaniałą Żoneczkę! 🙂

  8. to trudniejsze niż się wydaje w teorii 🙂 statyw to jest, ale jest też cała masa sprzętu audio, wideo itd. 🙂 ale obiecuję kiedyś zrobić, zresztą w tym odcinku jest nas sztuk dwa 😀 hihih cieszę się, że lubisz nas oglądać 😀 to dla mnie najważniejsze i dołożę starań byś lubiła jeszcze mocniej, hhi

  9. dopiero się zaczeła, w zasadzie dzisiaj na naszym kanale są nowe relacje, zaczelismy od Pragi 🙂

  10. Widziałam cię dzisiaj z przyjaciółką w Arkadii jak „pikałaś” przy wejściu do stradivariusa 🙂 Ale wstydziłyśmy sie podejść i nie chciałyśmy zawracać ci głowy. Bardzo ładnie wyglądałaś. Można widzieć co kupiłaś ? 😉

  11. Wioola00 było trzeba podejść 🙂 haha jutro zrobię film, w stradivariusie akurat nic, ale butow mi nierozmagnesowali, zabawnie było 😀 a Wy kupiłyście coś ładnego? 🙂

  12. Ja vansy, a moja przyjaciółka okulary 😀 Nom,wyglądałaś na bardzo wesołą osobe 😉 Już nie mogę się doczekać filmiku

  13. Bardzo się cieszę, bo uwielbiam Wasze filmy z podróży, często do nich wracam, zwłaszcza, kiedy sami się gdzieś wybieramy. Niedługo czeka nas zwiedzanie Pragi i nie ukrywam, że jak zwykle Wasze relacje są bardzo pomocne.

  14. Mieszkam na Cyprze wiec lato mam juz jakis czas . Planem wakacyjnym bedzie ucieczka przed upalami najlepiej w rodzinne strony..

  15. a ja mam takie male pytanie ,czy wybieracie sie z dzieckiem na wakacje.My wybieramy sie poraz pierwszy z nasza najmlodsza na nasz pierwszy urlop.Cieszylabym sie na pare wskazowek.Gdzie najlepiej wybrac sie z malym dzieckiem? Dziecko i wypoczynek? Moze kiedys zrobicie jakis filmik na ten temat.

  16. Kiedyś byłam za tym by zrobić sobie objazd po Europie,nawet wymyśliłam sobie trasę i miejsca gdzie chciałabym spędzić noc-co zobaczyć z obliczeniem czasowym. Ale po pewnym czasie doszłam do wniosku,że z planowania to nie zawsze wszystko wychodzi,tym bardziej,że trzeba mieć na uwadze pogodę,czas dojazdu z poślizgiem i wytyczoną trasę,która w trakcie jazdy może mi się nie spodobać i zmienię na inną. Jestem znana z tego,że nie lubię się ograniczać do czasu,chodzę gdzie chcę i nie potrafię jak w zegarku zwiedzać to czy tamto, by zobaczyć wszystko to co chciałam. Bo w podróż wybiera się po to by czegoś doświadczyć,posmakować czy zobaczyć. A planowanie to nie dla mnie. Wolę konkretnie pojechać do np. Francji i poznać ją całą aniżeli kręcić się po Europie by tylko coś tam zaliczyć i odhaczyć „tu byłem” i się dalej pochwalić.

    1. Charmante i zgodze się z Toba i nię, bo w sumie gdyby nie mieć planu to my byśmy w tej podrózy byli do teraz 😀 a tak to są miejsca, gdzie czuję niedosyt i wiem, że tam wrócę i to jest fajne

  17. Hey , Paulinko wiem ze wątek juz był ale zapytam mojej szfagierce urodziły sie bliźniaki wypada cos kupic. Aktualnie mieszkam w uk czy dobrym pomysłem jest kupic dwa ładne kompleciki na rozmiar 3-6 czy śpioszki tzw new born. Za nim dojdzie przesyłka oraz podrośna bo teraz waza mniej niż 2 kg .

Pozostaw odpowiedź Anonim Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz na stronie akceptujesz politykę prywatności.

Szkoła podobno zaraz!

A skoro tak, to pamiętajcie o kupieniu najlepszego ebooka z przepisami do szkolnych śniadaniowek!

To mówię Wam ja, Wasza dietetyk Paulina 😘