Barcelona po zmierzchu

, komentarze: 16

Barcelona po zmierzchu

Pierwsze swoje kroki w Barcelonie skierowaliśmy na Rambla, czyli długą ulicę ciągnącą się przez Plac Kataloński aż do samego morza. Od deptaku jest kilka kroków do tutejszego targu. Na dłużej zajrzymy tu jutro, a dzisiaj chcemy nacieszyć oczy cała Barceloną.

Chodzimy głównie po centrum, do portu, po moście, idziemy w stronę oceanarium (na pewno i tu wrócimy). Chłoniemy atmosferę miasta i zamiast siadać w restauracji kupujemy zwykłego hot-doga w budce i zwiedzamy dalej. A jutro przyjdzie czas na Barcelonę śladami Gaudiego.

Garść informacji

Pod Barceloną, przy lotnisku jest camping 3 estrellas. Cena za noc 2 osoby+namiot+samochód to ok. 37 euro (do tego prąd 4 euro za dzień i internet za godzinę 4 euro). Dojazd do centrum Barcelony możliwy jest autobusem (niestety kursuje dość krótko!) lub samochodem. To drugie rozwiązanie odradzam, bo za parking cały dzień w Barcelonie zapłacicie ok. 40 euro (doba 48 euro). Proponuję zastanowić się nad hotelem z parkingiem w cenie. Za podobną lub niższą cenę można mieć hotel z parkingiem, internetem i śniadaniem 5 minut od metra. A po intensywnym zwiedzaniu miasta można wrócić na camping :)

Bilety do metra to jednorazowe 1,45 euro, dobowy 6,20 euro.

Pieknie tu
Pieknie tu
Pięknie tu
Pięknie tu
Barcelona nocą
Barcelona nocą
Wieczór w Barcelonie
Wieczór w Barcelonie
Most zwodzony w Barcelonie
Most zwodzony w Barcelonie

Komentarze:

piensalomuchacha

10.09.2011 00:54 Odpowiedz

miło zobaczyć miejsca gdzie się niedawno było. Barcelona jest piękniejsza
od Madrytu tak jak Kraków od Warszawy :P

@piensalomuchacha Szczera prawda:)

@piensalomuchacha cieszę sie, że możemy pokazać fajne miejsca :) a swoją
drogą Madryt bardzo mi się podoba :)

moglibyście , pokazać stadion Camp Nou ?

Agnieszka Lipska

10.09.2011 12:23 Odpowiedz

Byłam w Barcelone pod koniec marca .. Cudowne miejsce :) Oczywiście Camp
Nou też zaliczony :) Pozdrawiam :)

Najlepsza plaża w Vilanova i la Geltru. Musicie tam być!

@piensalomuchacha dokładnie, też byłam tam – niecały miesiąc temu!
chodziłam tymi samymi ulicami i mój aparat uwiecznił te same piękne
miejsca!! ach!:)

Aaaahhh ;D jak miło zobaczyć miejsce w którym było się tak niedawno ;)
miesiąc temu też spacerowałam po tych uliczkach i nigdy tego nie zapomnę ;)
Barcelona jest przepięknym miastem :) Ten filmik przywołał mi wspomnienia z
Hiszpanii ;)

I ten targ owocowy ;D Ahhh te pyszne owoce …. :)

piensalomuchacha

10.09.2011 18:49 Odpowiedz

@kotlettv jak będziecie baaardzo głodni w Madrycie polecam zajrzeć do
restauracji Salad & Co. Bodajze za 10 euro można jeść dosłownie bez końca.
Jest to takie miejsce, gdzie samemu nakłada sie i komponuje najpierw
sałatke, potem wybieramy napój, następnie ciepłe danie drugie, zupe,
bierzemy owoce, lody, desery, kawe. Ja podczas mojego tygodnia w Madrycie
stołowałam się tam 2 razy. Z racji Światowych Dni Młodzieży kolejka była
mega, co jest dowodem na to jak tam ludziom smakuje :)

piensalomuchacha

10.09.2011 18:49 Odpowiedz

@kotlettv jak będziecie baaardzo głodni w Madrycie polecam zajrzeć do
restauracji Salad & Co. Bodajze za 10 euro można jeść dosłownie bez końca.
Jest to takie miejsce, gdzie samemu nakłada sie i komponuje najpierw
sałatke, potem wybieramy napój, następnie ciepłe danie drugie, zupe,
bierzemy owoce, lody, desery, kawe. Ja podczas mojego tygodnia w Madrycie
stołowałam się tam 2 razy. Z racji Światowych Dni Młodzieży kolejka była
mega, co jest dowodem na to jak tam ludziom smakuje :)

spoko a hod_dog pewnie okolo 3.50 eur? pytanko jak pogodziliscie prace z ta
cala wyprawa? Pozdrawiam! A i szkoda ze nie byliscie w paryzu:)

kiedy wracacie do Polski ?

ładna jesteś :D

@majeczka41 w Paryzu będziemy :)

@Popglamprincess do Polski wracamy we wrzesniu w drugiej połowie, ale
relacje pewnie będą jeszcze do końca września, bo mamy pewne „zaległości”
:)))

Dodaj komentarz: