Szukaj
Generic filters

Wakacje kamperem 2019: dzień 25 i 26 Ainsa i ładowanie prądu

Przykładowe menu chorwackie

Tym razem o miasteczku, w którym nie zabawiliśmy zbyt długo, o poszukiwaniu noclegu i konieczności postoju.

Wieczorem dojechaliśmy na parking zaraz przy starym mieście w miasteczku Ainsa. Spodziewaliśmy się rano fajnego miejsca na spacer, ale już zdradzę, że długo tu nie zabawiliśmy.

Dzień 25

Ainsa to średniowieczne miasteczko u podnóża Pirenejów. Brzmi bajkowo. Postój cudowny, naprawdę przy samej bramie wejściowej na teren tej części zabytkowej. Płatny w automacie, ale niewiele.

Zatem po śniadaniu ruszamy “na miasto”. Niestety szybko okazuje się, że miasteczko jest bardzo turystyczne, nie ma nawet klasycznej piekarni, raczej sklepiki w pamiątkami, restauracje i tyle. Szukamy sklepu, ale też trafiamy do sklepu pełnego pamiątek, paczkowanych win “z podróży” i tym podobnych rzeczy. Jesteśmy odrobinę rozczarowani.

Pozostała cześć miasta, ta mniej zabytkowa, jest niżej ale nie chcemy tracić wysokości, więc po spacerze i chwili odpoczynku (upał) postanawiamy jechać dalej. Mamy słabo naładowane akumulatory więc myślimy czy nie zawitać na kemping.

Dość szybko okazuje się to niemożliwe. Nie ma miejsc. Zatem wizja pływania w chłodnym basenie na kempingu odpada. Trzeba wymyślić coś innego.

Robimy sobie postój na odpoczynek, jedzenie i szukamy na mapie gdzie jechać. I ogólnie co robić dalej. Przyznaję, że upał nam nie ułatwia sprawy, myśli się jakby wolniej 🙂

Dzień 26

W końcu nocą dojeżdżamy na jakiś postój gdzie wiemy, że ma być prąd. Niestety musimy dzisiaj zrobić sobie dzień techniczny, bo akumulatory odmawiają posłuszeństwa. Chłopcy mają w parku plac zabaw i tak mija nam większa część dnia. Podejmujemy również decyzję, że ruszamy w kierunku Portugalii.

Postój przy miasteczku Ainsa
Dzieci mają takie fajne gry magnetyczne Smart games, super sprawa w podróży
Szykowanie jedzenia
A drogi
  • Korzystasz z moich wpisów? Zobacz moje przewodniki i poradniki albo postaw kawkę. Będzie mi bardzo miło!

Postaw mi kawę na buycoffee.to