Paryż. Wieża Eiffla

Paryż. Wieża Eiffla

Paulina Stępień
  • Paulina Stępień
  • 23 komentarze
  • Aktualizacja:

Pogoda w Paryżu była dość jesienna, najpierw mżyło, a potem lało. W takiej scenerii Paryż wygląda troszkę bardziej magicznie, nawet komercyjna wieża Eiffla nabiera dodatkowego charakteru, tylko wspinanie się na drugi poziom wieży, w strugach deszczu, po schodach nie jest już tak romantyczne :)

Być w Paryżu i nie wejść na Wieżę Eiffla to niemożliwe, tym bardziej, że mam ogromną słabość do wszelkich punktów widokowych oraz kolejek. Deszcze nie deszcz, wchodzimy. Dzisiaj zabieram Was na sam szczyt wieży. Najpierw wejdziemy schodami, a potem wyżej, wjedziemy windą. Z góry zobaczycie panoramę całego Paryża, wijącą się Sekwanę i Pola Marsowe. I będzie bardzo wiało, bardzo!

Garść informacji

Wejście na Wieżę Eiffla to koszt 13 euro za wjazd widną od dołu do samej góry, można też wybrać opcję schody + winda i wtedy koszt to 9,5 euro. Ta druga opcja jest fajna z kilku powodów: kolejka do kasy jest o wiele krótsza, po schodach idzie się dwa razy po 5 minut, są ładne widoki i jest całkiem fajnie (o ile nie pada) :)

Na górze wiało
Na górze wiało
Bardzo wiało :D
Bardzo wiało :D
Trochę padało
Trochę padało
Ale widoki były piekne
Ale widoki były piekne
Pieknie tu :) i możecie mówić kicz, turystyczne miejsce, ale robi wrażenie, serio
Pieknie tu :) i możecie mówić kicz, turystyczne miejsce, ale robi wrażenie, serio
Widok z góry
Widok z góry
Widok z góry
Widok z góry
Gdyby było piękne niebo ahhh
Gdyby było piękne niebo ahhh
Nawet w deszczu jest super
Nawet w deszczu jest super
Wieża Eiffla
Wieża Eiffla

Komentarze:

Ja doskonale mówię po Francusku, ale nie powiem wam nic, bo jestem skromny.

podziwiam Was my mieliśmy bilety na samą górę ale po wjeździe na drugie
piętro stchórzyliśmy:(

@1211justyna ojej! szkoda, wielka szkoda. My weszliśmy piechotką na drugie
a potem windą, widoki super :) tylko wiało okropnie! :))

Fajnie tam, byłem jakieś 8 lat temu

Ja dotarłam na sam szczyt, cudnie tam jest. Polecam każdemu, nie ma sie
czego bać. Miło było dzieki Wam powspominac:))

WIELKIE uznanie za upór i odwagę Mimo takiej pogody dotarliście do celu
Pokonaliście swoje słabości zwyciężyliście samych siebie Nie każdy to
potrafi jesteście SUPER

o kurde za żadne skarby bym się nie dała wciągnąć do tej windy! ;D

zmywasz naczynia po tym gotowaniu czy zawsze maz?

Byłab Bylam Byłam :)

ja tez kawałek szedłem po schodach, pozniej dotarłem na szczyt windą, był
już wieczór, widok przepiekny :>

@radsonn o wieczorem to musi być pięknie :))

  • CaliforniaWakeUp
  • Odpowiedz

Śledziłam Waszą podróż od początku, bardzo szybko minęło :C

@michalo1020 nie, na pewno nie, ja nigdy nie przeklinam.

@CaliforniaWakeUp nooo szybko, dużo wrażeń, ale już tęskni się za domem po
takim czasie :)

Naprawde brzmi jak ku.wa ; d

Ale to chyba było głowę urywa :P

I wlasnie dla takich poswiencen was uwielbiamy! Dzekuje Paulinko i Michalku
za super wakacje spedzone z Wami!!!

@michalo1020 Powiedziała: ,,Głowy urywa” :D

hej super filmik mam pytanko czy jak byliście na szczycie to też
sprzedawali szampana??Bo jak ja byłam to gdy byliśmy na szczycie byłam
głodna i była budka i myślałam ze tam będą bagietki ,kasztany lub
croissanty a tu patrze szampan ;)Tak w ogóle to pięknie wyglądacie razem

@emiliar00 tak, też byłam rozczarowana, bo wiało okropnie, miałam ochotę na
gorącą czekoladę :) na szczęście mieliśmy kanapki

mam pytanie czy tam nie było siatek ,aby nie wypaść? 3:25 ?

@171batonik tam wszędzie były zabezpieczenia :)

fajna pusia ruda…hmmmm

Dodaj komentarz: