Jak zrobić kolczyki wiszące

Krótki poradnik o tym, jak zrobić wiszące kolczyki na cienkich łańcuszkach. To naprawdę bardzo proste i sami możecie wyczarować kolczyki o wiele ładniejsze niż te sklepowe. A Wy wolicie kolczyki wiszące czy krótkie?

Przyznam się Wam, że zanim zostałam mamą to często nosiłam długie, wiszące kolczyki. Teraz, z rozsądku wybieram krótkie, zaraz przy uchu :) Ale takie długie lubię robić na prezent. W końcu biżuteria to świetny pomysł na obdarowanie bliskiej osoby szczególnie, jeśli zrobicie ją sami :)

Panie, panowie do dzieła! :)

Półfabrykaty do zrobienia kolczyków

  • zawieszki srebrne typu sztyfty
  • 2 kulki typu lampwork ok. 12-14 mm
  • 2 kulki srebrne 7-8 mm „dyskotekowe”
  • łańcuszek typu żmijka 12 cm
  • małe srebrne kulki 3 mm
  • srebrne łapki do łańcuszka

Nie wiecie gdzie kupić? Przeczytajcie o podstawach robienia biżuterii. Koszt zrobienia tych kolczyków to ok. 10 zł (przy wykorzystaniu srebrnych półfabrykatów, z posrebrzanymi koszt może być ok. 5 zł).

Jak Wam się podobają takie kolczyki? Jakie Wy kolczyki lubicie? ♥ wiszące, krótkie, kolorowe?

Kolczyki wiszące

Kolczyki wiszące

Kolczyki mają ok 5,5 cm

Kolczyki mają ok 5,5 cm

22 myśli nt. „Jak zrobić kolczyki wiszące

  1. ale z tym nie mam problemu :D od dawna wrzucam codziennie (poza wakacjami), nie potrzebuję do tego wyzwań :) ale aż zerknę na to hihih

  2. chyba, że to chodzi o jakieś tajemne wyzwania haha :D no nic, dzisiaj kolczyki! polecam jako wyzwanie dla Was

  3. kajmanowa-lipiec2013
    stylizacje2- podajże luty 2013
    nie wiem ale coś mi się obiło o uszy nawet facet w kuchni u niej takie piątkowe cykle mówili o tym

  4. Ślicznie Ci w tej fryzurze! Nie wiem czy to ta fryzura, koczyki, makijaż czy bluzka, ale dziś wyglądasz zjawiskowo :)

  5. super kolczyki fajnie że dodałać coś z biżuteri. A tak pozatm to mam paulinko prośbę lubie oglądać twoje filmy jak robisz makijarze i często się na nich wzoruje, mam nadzieje że spełnoisz mąja prośbe i może w kródce będe mogla z przyjemnością zobaczyć filmik a potem zrobić podobny lub identyczny makijarz. pozdrawiam gorąco

  6. tak śliczne kolczyki zgadzam się z tobą madzia12 że chętnie też bym zobaczyła taki filmik i też się potem wzoruje

  7. Sliczne!!! A mnie brakuje tych właśnie malutkich „zaciskalnych” kuleczek na końce łańcuszka ;) tez lubię takie delikatne wiszące kolczyki :) <3

  8. a ja z innej beczki czy, mozemy pomagac dzieki tobie, i innym dziewczynom. chodzi mi o sprawe piotrka, z kanalu kocham gotowac. czy gdyby ktora z was lub wiecej cos powiedzialy o tej sprawie zeby wasze widzki sie za nim wstawily czy to na fan page czy na you tubie. kazdej z was sie t moglo przydazyc. np firma kosmetyczna o naruszenia dobra firmy za to ze dodalas go do bubli.
    pokazcie ze faktycznie youtubowa nasza RODZINA potrafi byc razem nie tylko na zjazdach vlo. ale i gdy jest zle

  9. Bardzo podobaja mi sie tego typu odcinki – jak cos fajnego zrobic dla siebie. A te dotyczace samodzielnej bizuterii sa naprawde super. W zeszlym roku zrobilam pare drobiazgow dla siebie oraz dla mamy i wszyscy pozdziwiali te sliczne cudenka na nas. Musze powiedziec, ze to Paulina i jej programy byly dla mnie natchnieniem. Paulina – prosimy o wiecej tego typu porad :-)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>