Makijaż w 1 minutę ;-)

, komentarze: 88

Makijaż w 1 minutę ;-)

Czy możliwy jest makijaż w 1 minutę?! :) Jak dużo czasu zajmuje Wam zrobienie makijażu? Dzisiaj trochę zabawnie, nie całkiem poważnie, wyzwanie – umalować się w jedną minutę :) To możliwe! Spróbujcie i dajcie znać, jak Wam poszło :)

Słuchajcie ja podczas kręcenia tego filmu bawiłam się świetnie, spokojnie mogę teraz mówić: „minutka, tylko zrobię makijaż ;-)”. Spróbujcie, nastawcie stoper i dajcie znać, jak Wam poszło? ♥

Ile Wam zajmuje makijaż? :)

Miłego wieczoru lub poniedziałkowego poranka! ♥

PS: takie prawdziwe malowanie będzie, ale udowodnić, że da się umalować w 1 minutę to było silniejsze ode mnie ;-)

Margi: Ojejku ja to zawsze w 5 minut się maluję ;p W 1 minutę to bym kresek na górze nie zrobiła ;p Ale tak podkład, puder, tusz i kreski na dole to może, może… ;)

Gonia: Wow :D no świetny film :) ja bym się w minutę z eyelinerem nie wyrobiła samym :) no a Ty takie kreseczki myk myk i już jest :D

Deredi: Przy niemowlęciu wszystko jest do zrobienia: makijaż w minute, sikanie w 2 sekundy ;) śniadanie w 5 minut itd…

Komentarze:

Dorota z Facebooka

20.01.2013 22:32 Odpowiedz

Oj ciężko będzie :) rano podejmę wyzwanie :)

oj nie podołałabym ;/

Ojejku ja to zawsze w 5 minut się maluję ;p W 1 minutę to bym kresek na górze nie zrobiła ;p Ale tak podkład, puder, tusz i kreski na dole to może, może… ;)

Paulina

20.01.2013 22:47

Margi mówię Ci spróbuj ja świetnie się przy tym bawiłam :D nawet nie sądziłam, że kreski da się tak szybko namalować :)

agunia bunia

21.01.2013 19:48

no no Paulinko, ślicznie. Ja na pewno nie dałabym rady

Dorota koniecznie! i daj znać! :)
sauria80world dasz radę mówię Ci :) a jaka zabawa!

Haha, świetne wyzwanie :D Nieźle sobie poradziłaś! :D

kiedyś się bardzooo spieszyłam, wyrobiłam się w 5min z podkładem, cieniowaniem!!!, tuszem i szminką … chyba nawet róż dałam ;)
a ile komplementów zebrałam… :D

zwykle ok 30-40 min się maluję…

Iwona z Facebooka

20.01.2013 22:56 Odpowiedz

na idealny,staranny itd makijaż potrzebuję 5min:)

Ja codzienny makijaż robię raczej w 5 minut, ale dzisiaj dałam radę :D

Marta z Facebooka

20.01.2013 22:58 Odpowiedz

30-40 minut? i tak codziennie? jestem pod wrażeniem ;] Mi na szczęście więcej niż 5 minut z podkładem cieniami, tuszem i różem nie zajmuje. A może i w 1 minute bym sie wyrobiła. Ale eyelinera bym sie bałą użyć w pośpiechu bo pewnie by sie skonczyło jedną wielką czarną plamą na całym oku ;]

Marta z Facebooka

20.01.2013 23:00 Odpowiedz

Kolorowo i pachnąco: ale tak patrząc na makijaż jaki masz na zdjęciu to nie dziwne że tyle czasu, mi na taki to pewnie i kilka godzin byłoby za mało :P

Marta polecam Ci sprawdzić, zabawa super :) eyliner to duże ryzyko, ja się obawiałam nie tyle plamy co tego, że sobie w oko wsadzę :D

@Marta Skibińska ze 4 -5 razy w tygodniu….
krechy mi nie wychodzą, więc nie maluję….
długo mi to zwykle idzie, ale jak mam czas to po co się spieszyć? :P powoli przy kawce… ;)
jak trzeba to i w 5min się wyszykuję :D

Super! Jednak ja nie jestem w stanie wykonać cały makijaż w 1 min. Same brwi (dość jasne) i kreski pod oczami zajmują mi tyle. Nie, nie dam rady. W takim tempie to zamiast rzęs, miałabym pomalowane powieki i wyglądałabym jak klaun z cyrku; haha…… Nie zmieściłabym się nawet w 5 min. (nie przyznam się ile mi to czasu zajmuje; psssssyyyt……….

Paulina

20.01.2013 23:35

Magdalena śmiało :) to może jakaś wersja „szybka” ? :)

dopiero zrozumiałam, że JUŻ zrobiłaś odpowiedź :)) super, byłaś mega
opanowana!

Wow, ale dużo zdążyłaś zrobić! A wydawało się, że bardzo spokojnie wszystko zrobiłaś. Eyeliner dodatkowo- mistrzostwo ;))

Super :DD

Rednapka to wyzwanie jest świetne :D a kreski dałam radę, nawet udało mi się nie wydziobać sobie oka haha :)

1truskawkowa ja dopiero niedawno tworzę poza gotowaniem :) ale jest mi szalenie miło :) zrób u siebie, obejrzę z przyjemnością – zabawa super! :)

dziewczyny super ale się uśmiałam :)hee wyzwanie podejmę rano hee jesteście mega pozytywne muszę się tego od was nauczyć :)

Od jakiegoś czasu Paulina z Michałem robią Domowa TV:)

Nieźle ci poszło z tym makijażem :D Wielki plus za eyeliner! Mi samo zrobienie równych kresek zajmuje dobre 5 minut, dlatego dodatkowo szacun :D

IrreplaceableF ten eyliner to wymagał największego skupienia :) polecam zabawa świetna :)

Oj to ja się cieszę, że jesteś bo jakoś w kotlet zawsze miałam Ciebie taki niedosyt :) a teraz bedzie 2 razy wiecej :) wyzdrowieje i nagram też to wyzwanie będzie wesoło :)

Dzięki za zachętę, ale kiedyś próbowałam „szybką” wersję i….. nie wyszłam wcale na ulicę, bo myślałam, że zrobi się pusto jak mnie ludzie zobaczą…..Źle się czuję w „lekkim” makijażu (wytuszowane rzęsy i róż).
Zresztą tyle w tym wszystkim „szybkiego”, że mogę w ciągu 3-5 min. podziwiać Twoje makijaże, które w kolejnych filmikach są różne.

Świetnie, że zdecydowałaś się nagrać ten filmik! :D Jestem pod wrażeniem, bo zdążyłaś i wyszło Ci całkiem nieźle, haha :D Super :D

O kurczaki! Macie kanał urodowy. :))
Muszę nadrobić poprzednie filmy. :)

Nie tyle urodowy co… niekulinarny :) uściski!

Sylwia z Facebooka

21.01.2013 00:17 Odpowiedz

Zabawa fajna…ale pewnie trzeba poprawić to i owo… ;)

;)))))

U mnie byłoby to wyzwanie niemożliwe z opcją kosmetyków mineralnych, ale jak się zaopatrzę w płynne, to spróbuję tak dla zabawy ;)

Mi zajmuje to ok 5min :)

Dominika z Facebooka

21.01.2013 09:17 Odpowiedz

Nieźle, eyeliner to już mistrzostwo! Dla mnie to kosmetyk chyba nie do przejścia ;)

maluje sie od swieta…wiec nie mam wprawy:)
najczesniej uzywam tylko podkladu, pomadki-blyszczyka i rozjasniacza pod brwi:) i tyle:)
reszty nie potrafie:)
mozesz zrobic nam chetnie wizażowe pokazy:)

Super;)

RedLipstickM0nster

21.01.2013 10:21 Odpowiedz

Aaaale ubaw! I nawet eyeliner! :D
Karola też mnie „przycisnęła” publicznie do zrobienia tego tagu, ale żeby tak świetnie się bawić nie potrzebuję namowy :)

Anna z Facebooka

21.01.2013 11:23 Odpowiedz

Wariactwo ;)))) Ale z tym eyelinerem to przegięcie ;D szacun wielki hehe :)

Wow :D no świetny film :) ja bym się w minutę z eyelinerem nie wyrobiła samym :) no a Ty takie kreseczki myk myk i już jest :D

SexyBodyFitnessDance

21.01.2013 11:45 Odpowiedz

szkoda ze wczesniej nie wiedzialam o waszym nowym kanale musze nadrobic zaleglosci buziaki

SexyBodyFitnessDance

21.01.2013 11:45 Odpowiedz

super ci wyszlo bylas dosc opanowana

Ja codziennie maluję sie w 1 minutę ;) otóż : nakładam tłusty krem na zimę, na to troszkę podkładu i tłusz do rzęs ! ot i zwarta i gotowa do wyjścia jestem. Haha :) A tak poważnie jak robię makijaż wieczorowy, taki odświętny raczej, to robie go do 15 minut. To juz bardziej dokładniej i wtedy nawet jakąś kreskę zrobię czy cień nałożę, a tak na codzień to tylko tusz do rzęs. Pozdrawiam Domowników!

Widzę, że najwięcej pochwał zebrały błyskawiczne kreski eyelinerem, też jestem pod wrażeniem ;) Mój makijaż nie zajmuje wiele czasu, tylko podkład, puder i machnięcie końcówek rzęs tuszem żeby całe były czarne a nie tylko do połowy ;) No i pomadka ale to już spokojnie w biegu przy wychodzeniu z domu można zrobić. Na ewentualne cienie, których na co dzień nie używam, doliczyłabym 10-15 sekund ;)

Paulina

21.01.2013 18:59

Wioleta a tak pomadkę ja zawsze nakładam w drodze do samochodu :D

To ja czekam na Twój film :) PS: eyliner był ryzykownym ruchem :D

RedLipstickM0nster

21.01.2013 13:17 Odpowiedz

Bardzo ryzykowny :D Ja się na niego nie odważę

extra poszlo :)

Przy niemowlęciu wszystko jest do zrobienia: makijaż w minute, sikanie w 2 sekundy ;) śniadanie w 5 minut itd…

Paulina

21.01.2013 18:58

Deredi coś w tym jest, ale mimo wszystko makijaż w minutę to niezłe tempo :)

Klaudia Bancarzewska

28.01.2013 23:08

Niezłe, ale prawdziwe :D

Wow, nieźle :) Jestem pod wrażeniem. Zwłaszcza, że pokusiłaś się nawet o zrobienie kreski eyelinerem! Pozdrawiam ;)

MsFlowerpower234

21.01.2013 17:02 Odpowiedz

bardzo cie lubię z twoich filmików kulinarnych i ciesze się że otworzyłaś ten kanał

Jesteś meeeeeeeega pozytywna :) zarażasz dobrą energią !!!

o matko, jakie emocje :D aż się zestresowałam ;)

Dziękuję za miłe słowa :)

Dorota z Facebooka

21.01.2013 21:07 Odpowiedz

Heee próba była ale się nie powiodło.:) Na twarzy miałam krem i podkład i już minutka

super

Boski jest ten tag, jutro sprawdzę ile ja jestem w stanie zrobić w minutę.

ne widac swiatło do kitu :(

Dorota wcale to nie takie proste prawda? :D nagle sie okazuje, że czas jakoś przyspiesza :)

hahah:) tak czytam wypowiedzi koleżanek i mi się przypomniało:) zawsze lubiłam miec umalowane oczy, ale to skończyło się razem z pracą na zmiany tzn nocki i ranki:) zapominałam się i jak byłam zmęczona to tarłam te moje ślepka bez opamiętania, żeby nie zasnac i zamiast ładnego makijażu miałam czarne plamy, ale koleżanki były kochane i zawsze mnie zastępowały a ja leciałam umyc twarz haha):):) od tamtej pory, tych początków juz sie do pracy nie maluje:)

wow, muszę sprawdzić ile mi to czasu zajmuje ;) a nawet podejmę wyzwanie i zobaczę czy dam radę w minutę. :)

O Ty Kotletowa! Długo już ten kanał macie? :O Super! :-D

oh! nie wiedziałam że masz taki kanał :D

woow jesteś bardzo sympatyczną osóbką, tryska od ciebie ciepło :)
bardzo fajny filmik, pozdrawiam :)

Paulinko :) czy Ty masz pieprzyk po lewej stronie nad ustami? czy to efekt makijażu w 1 minutę?:P na innych zdjęciach tego nie zauważyłam:)

KOCHAM CIĘ BABOLU! Za śmiech, poczucie humoru, optymizm i ogólnie za całą osobowość! ;)

Tysiat2 dziękuję ♥

Hej, właśnie dzisiaj znalazłam Twój kanał i to za sprawą muffinów czekoladowych, które robiłaś razem z Karoliną ze stylizacji :) Obejrzałam od razu wszystkie Twoje filmiki, oczywiście podjadając pyszne babeczki. Jesteś bardzo sympatyczna, na pewno będę dalej oglądać.

super ci poszlo :-)

Paulina,rewelacja,ja dopiero przy dziecku sie przekonalam ze duzo rzeczy mozna zrobic w kilka minut lub sekund,kibelek,makijaz,jedzenie…

Super:)! Tak mi wpadły do głowy teraz jakies tematy wiec może napisze,hm np o pielegnacji twarzy,jakich kremów używasz,o kremach pod oczy,o balsamach czy oliwkach do ciała, o podkładach-co polecasz:)

Paulina

26.01.2013 00:15

Z przyjemnością zrobię taki temat :) może zacznę ogólnie a potem pobawimy sie w jakieś testy :)

TheJulietteFashion

26.01.2013 19:59 Odpowiedz

fajnie :)

koleżanka z gorzowa ;]

hahahahhaah, Kasia Kacprzak, no proszę ;) Buziooole! :-)

bardzo ładnie CI poszło! :) zapraszam rowniez do mnie. Co prawda nie poszło tak sprawnie , ale co tam! :* pozdrawiam

jedyna, która nie poszła na łatwiznę ! <3 brawo :*

Podziwiam Cie za ten eyeliner;). Gdybym ja miała zrobić makijaż w minutę, to nawet nie brałabym się za kreski;).

Ja bardzo polecam garniera „BB”, jest delikatny , nie robi efektu maski, skóra wygląda naturalnie. Ja jestem bardzo zadowolona. Jeśli chodzi o tusze to znalazłam swój idealny, ale niestety podobno go wycofali ze sprzedaży. Już w tej chwili nie pamiętam jak się nazywał, ale był w czarnym opakowaniu z różowymi napisami !

Ślicznie pani się wymalowała :D

Dobry jest ten tag :D

świetny kanał…super!!!

fajnie ci wyszedł ten makijaż:))))

jestes bardzo pozytywna osobą ;)

Morał z tego krótki i niektórym znany,
gdy jesteś spóźniony, wyjdź niepomalowany.

Dodaj komentarz: